my rock n' roll fairytale.

Alla ''coola gord-tricks''.

Kategori: Vardagligt

Godmorgon. Eller godförmiddag kanske man skulle säga? Klockan är ju trotsallt 14.
Elvis har fångat en groda som han har gjort värsta hemmet åt i en stor plastlåda. Elvis vill hela tiden att jag ska komma och kolla på alla coola ''tricks'' grodan gör. Dvs. klättrar upp för väggarna i stark förhoppning om att komma ut. Det är en sån där liten och söt jävel, så jag kan inte låta blir att tycka synd om honom. Hade den varit större hade jag vägrat kolla på den, för de är äckliga. Nog prat om grodor. Jag menar, hur intressant är det att läsa om egentligen?

Snart åker jag till Gnarp och hämtar alla instrument, högtalare, stärkare, mikrofongrejer och allt däremellan. Sedan vidare till Mellanfjärden och riggar, testar ljud osv. Tillbaka till Gnarp där vi får hitta på något medans vi väntar på att få åka tillbaka till Mellanfjärden och spela. Först ska jag bara skynda mig att sminka mig, fixa håret och greja. Bäst att jag skyndar mig nu.
Hej!

Kommentarer

  • josefine säger:

    SVAR PÅ KOMMENTAR ♥



    skönt att inte vara ensam om sina tankar iaf :)

    2010-08-14 | 18:42:21
    Bloggadress: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: