my rock n' roll fairytale.

'' Är det där din kille?''

Kategori: Vardagligt

Hej igen. Eftersom jag lovade 5 inlägg om dagen de dagar jag hinner får jag väl bara skriva på då.
Just nu sitter jag uppe på verkstan, lyssnar på underbara rockklassiker och har precis ätit. När vi ätit klart åkte jag med Micke hem, och vi stannade till på kiosken och köpte glass. På kiosken satt ägarens son och hans kompisar, ägarens son säger helt plötsligt: Eliiiise, är det där din kille? (och ni som vet vem han är förstår hur han sa det, och hur han är. Det är väl bäst att inte skriva så mycket här. Haha.) Innan jag hann säga något säger Micke (På skoj, ni som känner de på verkstan vet hur de är, alltså hur roliga som helst, tokar sig hela tiden och har idéer som ingen annan skulle komma på): Ja, det är det! Vi är jättekära!
Ni skulle ha sett ägarens sons blick. Han stirrade och bara gapade. Det var sjukt kul! Efter det hade mamma varit där, och då hade ägarens son frågat om jag hade min kille kvar. Vi hade då berättat hela historien för mamma. Mamma svarade: Ja, och de ska gifta sig nu i jul!

Hahaha, min familj kan inte vara riktigt klok. Men de är bäst!

Nu: En kopp kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: