my rock n' roll fairytale.

Det visste ni inte om mig.

Kategori: Det visste ni inte om mig



Att i åttan funderade jag starkt på att ändra stil helt.
Jag funderade på att börja klä mig som nästan alla andra gjorde, att inte ha någon speciell stil alls och inte utmärka mig i mängden. Detta för att få fler kompisar och ''komma in'' mer i ''gängen''.
Jag bestämde mig sedan för att inte ändra på mig någonting, och att de fick acceptera mig som jag var. Passar det inte, låt mig då vara. Jag fick för mig att det var mycket pågrund av min stil (och en massa andra saker som jag inte orkar gå in på nu) som jag inte var speciellt populär, och inte vet jag, men kanske var det därför? Det kan inte jag svara på. Det där med hur ''populär'' jag är och hur många kompisar jag har har iallafall inte ändrats än. Tyvärr.

Kommentarer

  • Linn säger:

    Elise, det var så fint skrivet... man vet inte vad man ska tänka egentligen.

    Ändå är det så klart att du är minsann inte en "vanlig" (om nu det ordet finns!?) utan det finns något speciellt, och du ska absolut vårda det ömt.

    För jag vet att det kommer att ge dig så mycket mera sedan.

    Fortsätt på samma vis, men på ditt vis.



    Och populär eller ej, who cares?

    Jag har själv tänkt så, men jag lovar dig.

    Man behöver inte vara det heller, bara de bästa ska få vara dig nära!



    You go girl! Samma fina Elise, men som kan ha sin egna stil och utvecklas mycket.

    Därunder kommer en väldigt vacker på så många vis

    fortfarande finnas!



    Kraaam till dig! <3

    2010-08-29 | 19:27:00
    Bloggadress: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här: