my rock n' roll fairytale.

En riktigt rolig spelning!

Kategori: Vardagligt

Hej. Det blir ett kort inlägg innan jag somnar. Jag har precis kommit hem från spelningen i Mellanfjärden. Det var riktigt jäkla kul! Träffade några roliga killar där också, som jag pratade ganska mycket med.  Är det fler av er läsare än bara jag som nästan trivs bättre med killar än med tjejer? Killar är mycket enklare, samtidigt som det t.ex. är omöjligt att bestämma något med dem. Ta inte illa upp nu, de tjejer som läser. Jag tycker det är jättekul att umgås med er jag umgås med också!
Jag ska nog alldeles strax sova. Jag känner att jag börjar bli trött nu. Men innan det-de sista kappitlerna ur The Heroin Diaries (boken om Nikki Sixx).

Godnatt! :)

Min och Elias första buggtävling:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: