my rock n' roll fairytale.

Hemma och sjuk idag också.

Kategori: Vardagligt

133 tonårsfrågor.


- Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Det är jag.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Jadå.
Hur många har du varit kär i?  Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska svara. En halv kanske? Haha!
Är du kär just nu? Nej.
- Tio frågor om dig själv.
Namn? Elise
När fyller du år? Varje år vad jag vet iallafall.  Haha, nej men 2a december.
Några piercingar? I öronen.
Vad har du på dig just nu? Jeans och tjocktröja.
Vilken årstid är bäst? Stekande sol och sommar eller regnig höst.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova ut till 11 någongång, vaknar av ett sms som någon skrivit något jättegulligt i, blir på bra humör och upptäcker sen att man är ensam hemma.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Hm, att jag är självständig och kan stå på egna ben kanske.

Vad är du bra på? Mycket. T.ex. att sova allt för länge på morgonen (eftermiddagen).
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj.  
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
 Det beror på vad jag känner för då.
- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Filicia.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga, det beror på i vilket sammanhang det är.
Vem är snyggast av dina vänner? Haha ;)
Vem är mest partyprisse? Kan man räkna min bror som en vän? Isåfall blir det lugnt han!

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma.

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
 Ja.
Vem är farligast i din familj? Jag såklart. Fast bara om jag bits!
 
Vem ser roligast ut i din familj?
 Haha, det vet jag inte.
Vem är coolast? Farsan vetdu!

vem sover du oftast med?
 Mig. Jag sover inte med någon annan i familjen.
Roligaste kvällen med familjen?
 När alla (utom Elvis som sover) sitter vid köksbordet och spelar skipbo, vi har så roligt att man nästan dör av skratt. Eller så är det en festkväll (och natt) med pappa och Viktor.
-10 frågor om idag
Vad har du gjort?
 Sovit.
Vad ska du göra nu?
 Fortsätta svara på det här skulle jag tro. Efter det hoppas jag på en snabb promenad med Filicia:)
Har du gjort något dåligt idag? Sovit till 16. Det är väl inte det bästa man kan göra.

Vad har du ätit idag? Inte ett skit. Jo, en negerboll.
Har du duschat idag? Nej.

Är du trött nu?
 Ja!
Vad händer idag? Jag ska försöka räkna någon sida matte tror jag.

Går du i skolan?
 Inte de senaste dagarna. Förhoppningsvis inte imorgon heller.  
Har du varit i skolan idag?Nej. Idag har jag varit hemma och varit sjuk.

- ANNAT
Hur mår du just nu?
 Bra.
Har du piercat dig? Inte själv iallafall.

Är du hungrig nu?
 Nej, men sugen som satan på kebab!
Vad är klockan nu just nu?
 18.17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
 Blogg.se.
-TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Mamma.

Vem ringde du senast? Filicia.

vem sms:a till dig senast? Victoria Hedström.

Vem sms:a du till senast?
 Samma svar som ovan.
-FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa?
 Några timmar sedan. Igår närmare bestämt.
Hur länge sen var det du träffa din farsa?
 Bara några minuter sedan.
- ÖVRIGT

Gillar du punk?
 Nja. Det beror på vad man menar med punk.
Har du sminkat dig idag? Nej.

-MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
 Nej.
Vilket är ditt favoritband/artist? Jag har inget favoritband, det är så många.

Vad gillar du för musik? Det mesta. T.ex. Rockabilly, Rock 'n' Roll, Rock (eller hårdrock som så många vill kalla det) från 70- och 80-talet. T.ex. Mötley Crüe, AC/DC och en massa mer.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
 Ja.
Har du fler än 3 jeans?
 Ja.
Har du fler än 5 tröjor?
 Ja.
 
- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara?Ja.
Använder du wax?
 Nej.
Använder du ögonskugga?Ja.

Använder du kajal?
 Nej, eyeliner däremot.
Använder du hårspray? Ja.

Använder du volymspray?
 Nej.
Använder du mousse?
 Nej.
Använder du deodorant?
 Ja.
Använder du skinspray? Nej.

Använder du parfym? Ja.
Använder du läppglans/läppstift?
Det händer.
Använder du brunkräm? Nej.  
Använder du rouge?
 Om jag orkar.
Uppsatt hår eller hängande?
 Olika varje dag.
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej, ibland.
-KÄRLEK
Är du kär just nu? Nej för andra gången.
Har du kysst någon idag? Nej.
När kysste du någon senast?
 För någon helg sedan.
Är du romantisk?
 Det vet jag inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
 Hittar jag den rätte blir det förhållande, annars blir det singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha nej.

Vem sov du senast bredvid?
 Filicia.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Det vill jag inte säga här.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?
 Nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
 Mamma var 16, pappa 17.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej. Jag har bara bröder, så.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Det beror på vem det är. Mjukisbyxor däremot är det värsta en kille kan ha på sig. 



Mina beeeen.   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: