my rock n' roll fairytale.

Hemmafru.

Kategori: Vardagligt

Godkväll! Just nu är Filicia här, och jag slänger in ett snabbt inlägg medans hon är på toa ;)
Jag har känt mig som en hemmafru hela dagen. Först har jag städat. Frivilligt. Vad fan har hänt då?:O
Sen har jag lagat mat till den som kom hem från jobbet. I det här fallet Viktor. Det blev kebabkött och strips med olika såser. Svingott! Imorgon ska vi äta tacos, men då får han vara med och hjälpa till också! Aldrig att jag tänker stå och steka köttfärs och hacka alla grönsaker själv. Det påminner mig om att vi måste köpa köttfärs och lite olika grönsaker. Antingen ber jag Viktor göra det nu, när han ändå är på kiosken, eller så går jag dit och köper det imorgon på förmiddagen. Vi får se hur jag gör. Bilderna från festen ska iallafall upp ikväll. Ni som är för nyfikna kan kolla på min facebook istället.

Nu ska jag umgås med Filicia istället för att sitta här.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: