my rock n' roll fairytale.

Innan jag åker för att repa.

Kategori: Vardagligt

Har jag någonsin talat om för er hur mycket jag älskar hallonsaft?
Det stinker fisk här. Mamma gjorde fiskgryta, och eftersom jag inte äter det gjorde jag annan mat till mig själv istället. Det blev svingott.
Jag har inte så mycket att blogga om nu. Bara att jag snart åker till Gnarp för att repa. Vi har spelning på någons 40-årsfest imorgon. Vart det är vet jag inte. Kul blir det nog iallfall! Jag ska försöka hinna upp på verkstan och hämta texterna jag skrev ut häromdagen också. 

Jag har bytt ut mitt fula skrivbord till en fin sekretär nu också :) Mammas och pappas bekanta hade en som bara stod som de tyckte att jag skulle ha. 
Nu ska jag gå och borsta igenom håret, slänga upp det i en hästsvans och sen åka. 
Ha det bra, hej!

En gammal bild jag hittade i bildarkivet:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: