my rock n' roll fairytale.

Lista.

Kategori: Vardagligt

10 FAVORITER
Färg: Det har jag ingen. Men kombinationen av marinblått och rött är nästan att dö för!
Mat: Starkt kryddat kött (inte grillat) med vitlökspotatisgratäng.
Band: En stor blanding.
Film: Great balls of fire. Sen kommer Walk the line.
Bok: The Heroin Diaries och Liv och Lovisa.
Sport: Dans. Annan sport hatar jag.
Årstid: Sommar och stekande sol. Eller höst och spöregn.
Veckodag: Fredag och lördag.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Efter kl. 22.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött och irriterad bara för den där jävla förkylningen.
Smak: Inte mycket. Jag känner inte speciellt mycket smak när jag är täppt i näsan. Eller ska jag säga däppd i dnäsan?
Kläder
: Ljusa jeans, Marylin Monroe t-shirt och en stor varm kofta. Fyrkylningsoutfit you know..
Bakgrund: Va? Bakgrundsbilden på datorn är iallafall en flumbild på mig och Filicia.
Nagellack: Fransk manikyr.
Tid: 17.06.
Omgivning: Ett stökigt rum med en massa kläder på golvet.
Irritationsobjekt: Min förkylning.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Många gånger. Det har nog alla på något sätt.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja, men det var många år sedan.
Varit med på TV: Ja, när jag var ungefär sju och dansade med pappa. Filmen hette Balladen om en dansbana.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Filicia och Sara.
Du tycker om: Fler än tre.
Du inte gillar: Det nämner jag inte här.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Mysig höst. Våren innebär bara väntan på sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: