my rock n' roll fairytale.

När det bara är två terminer kvar.

Kategori: Vardagligt

Här är några saker jag ofta tänker på:

Jag har äntligen börjat få kontakt med en massa roligt folk i skolan. Nu, när sista året väntar och när jag troligen inte kommer att se dem så mycket mer efter nian. Och folk som gick ut nian nu, de har jag också äntligen börjat prata och umgåtts med. Förstår ni hur hemskt det känns? JAg har äntligen äntligen börjat fått många vänner i skolan, och nu är det bara två terminer kvar och sen flyttar jag troligtvis härifrån. Det är så svårt att förklara hur det är, men jag hoppas ni förstår ändå.

Det känns rent utsagt förjävligt, varför kan inte jag ha lätt att få vänner, varför kan inte jag ha lätt för att få folk att prata med mig? Hur jag än gör, och hur jag än försöker, så tar det riktigt lång tid innan folk börjar prata med mig.

Kommentarer

  • Victor säger:

    fan vilken häftig stil du har, cred till dig ;)

    2010-08-01 | 21:07:51
    Bloggadress: http://vipee.blogg.se/
  • Linn säger:

    Jag känner igen mig tjejen!

    Men som vi pratade om så tror jag att med tiden så lär vi att finna de rätta personerna tack vare det! :)

    Jag håller dock med dig om att det kan vara frusterande, men det finns ändå de som finns där hela tiden. De som kommer att finnas ännu närmare även när man upptäcker en ny plats med nya människor där det kan till en början vara svårt att få kontakt!

    Men fortsätt Elise, de bästa kommer att finna dig och de ska vara jättelyckliga över det! :)

    2010-08-02 | 13:52:22

Kommentera inlägget här: