my rock n' roll fairytale.

Som en ostkrok på ett stengolv.

Kategori: Vardagligt

Tjena! jag har precis kommit hem från Gnarp. jag tog 23-bussen till replokalen där alla i bandet + Sara var. Det var sjukt kul, något vi absolut borde och kommer att göra om! Jag är trött som ett as just nu. Jag sov kanske en timme inatt. Första gången jag höll på att somna var när vi var i replokalen. Då låg jag på sidan på ett stengolv med huvudet uppe i soffan. Ja kände mig som en ostkrok eller något liknande. När jag precis börjat somna skulle vi helt plötsligt gå in och lägga oss. Där kunde jag inte heller sova. Så jag mår väl inte precis jättebra idag.
Det var meningen att vi skulle repa inför imorgon då vi har två spelningar idag, men eftersom alla var riktigt jäkla sega idag så gick det inte så bra.
Nu har mina nudlar snart kokat färdigt. Jag ska slänga in något till inlägg senare, men just nu är det mat som gäller!
Hej.

Det där var nog den fulaste rubriken jag någonsin kommit på..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: