my rock n' roll fairytale.

Ett test.

Kategori: Vardagligt


KÄRLEK
1. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på?
Jadu,säger jag inte, kan orsaka för mycket problem. Jag lovar!
 2. Hur många har du varit tillsammans med? 1.
3. Vem var du senast tillsammans med? Ville.
4. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? Nej.
5. Hur länge har ni varit tillsammans? -
6. Sötaste paret? Det vet jag inte riktigt. Kat von D och Nikki Sixx var iallfall det snyggaste paret någonsin!
7. Hur ser din drömpartner ut? Det kan jag inte säga, det är ju olika från person till person.
8. Hur ska din drömpartner vara? Först och främst sig själv.
9. Hur många gånger har du varit kär? Helt ärligt? Ingen.
10. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär? Och det sa jag inte nyss?
11. Vem var din första riktiga kärlek? -

DÅLIGA TIDER
12. Har du druckit alkohol?
Det har jag.
13. Röker du? Det händer, på fester alltså.
14. Snusar du? Nej, tänker inte göra det heller.
15. Har du rökt på / knarkat? Nej.
16. Hur ofta festar du? Det beror på. I sommar har det varit snålt med festandet iallfall.
17. Vad gillar du att dricka? Antar att det gäller på fester? Olika, svarar jag då!
18. Har du skurit dig? Nej.
19. Har du bra självförtroende? Jadå. Det beror på i vilken situation det är också.
20. Hur mår du egentligen? Jag mår bra!
21. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? Haha, det har jag nog gjort många gånger.

DÖD/LIV
22. Har du varit på begravning?
Ja, och det var hemskt.
23. Isåfall, vilka? På min pappas farmors. Alltså min gammelfarmor. Hon skulle ha fyllt 102.
24. Har någon nära dig dött? Ja.
25. Hur vill du dö? Jag vill inte dö;) Nejmen lycklig iallafall.
26. Vill du dö? Nej.
27. Har du någon gång varit på dop? Ja.
28. Isåfall, vilka? På min kusin Aarons dop.
29. Gillar du livet? Det gör jag!
30. Vem som står nära dig fick senast barn? Min faster och Micke fick en underbar liten unge vid namn Benjamin för ett tag sedan. 
31. Vill du ha barn, och hur många? Ja, någon gång i livet. Hur många vet jag inte.

SEX & HÅNGEL
32. Vem sov du med senast?
Filicia;) haha!
33. Vem pussade du senast? Emil tror jag.
34. Vem av det motsatta könet strulade du senast med?
Samma person här med.
35. Vem av samma kön strulade du senast med? Ingen.
36. Har du haft oskyddat sex? Nej.
37. Vem sög du senast av? Ingen.
38. Hur ofta strular du?
Haha, ganska skum fråga.
39. Hur många har du strulat med på en kväll? 1.
40. Vem var den första personen du strulade med? Alltså, min familj läser min blogg. Säkert Viktor också för den delen. Haha!


DU
41. Vart bor du?
I Stocka.
42. Vart går du i skola? På Backens i Harmånger.
43. Är du smal eller tjock? Normal.
44. Är du snygg? Haha, jag kan väl inte säga att jag är ful iallafall.
45. Är du nöjd med ditt utseende? Jadå.
46. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon.
47. Och vad vill du ändra på? Några saker, men framförallt så vore ju inte lite former helt fel precis..
48. Vad heter du? Elise
49. Gillar du ditt namn? Jadå, men jag skulle vilja hetat något ovanligare. T.ex Cash (Från Johnny Cash) eller Teolinda. Möjligtvis Eleonora. Teolinda heter jag i andranamn, och Cash ska min framtida dotter heta. Om jag får någon vill säga.
50. Vad gör du på fritiden? Jag sjunger i band, tävlingsdansar i bugg, umgås med folk och allt som har med smink, kläder och hår att göra. På ett ungefär då.

FAVORIT
51. Mat:
Hm, riktigt mycket marinerat kött och potatisgratäng med vitlök i är inte helt fel. Inte strips med vitlöksdipp heller.
52. Dricka: Hallonsaft.
53. Färg: Jag har ingen favoritfärg, men svart, vitt och rött funkar ju alltid.
54. Musik: 50-60-tal, 70-80-talsrock och rockabilly.
55. Låt: Det vet jag inte.
56. Veckodag: Fredag och lördag.
57. Sport: Bugg och annan dans. Alla annan sport kan dra åt helvete, för det är det värsta som finns!
58. Godis: Jag kan faktiskt inte äta godis när jag är hemma, inget mer än choklad. Det är inte gott då. Borta däremot är det gott. Haha. Men chips, det är något av det bästa som finns!
59: Artist/band: Det kan jag inte svara på, för det är så otroligt många olika.
60: skådespelare/skådespelerska: Robert Pattinson. Åh!

SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan?
Ja, om ungefär två veckor börjar jag nian.
62. Trivs du? Jadå, det gör jag.
63. Favoritämnen? Bild och SO.
64. Vilka ämnen gillar du inte? NO och matte, det är hemskt.
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? Inget att skriva här.
66. Vart har du praoat? Dagis i Ström, Björn Lundén och på Jambo.
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? Nej, jag får inte ens sommarjobba än. Om två år.
68. Vad vill du jobba som? Jag har ingen aning. Jag vill vara rik hemmafru (haha), makeupartist, musikalskådespelersa, stor sångerska, och allt annat tror jag. Haha, nej men jag vet inte. Har så många olika planer.
69. Varför? -
70. Vilken klass går du i, & gillar du den? jag börjar nian nu till hösten, och ja jag gillar min klass. Den skulle kunna vara lite mer vågad och göra mer tok och ''bus'' bara ;)

FAMILJ
71. Vad heter din mamma?
Erika.
72. Vad heter din pappa? Lars-Åke.
73. Vad heter dina syskon? Viktor och Elvis.
74. Är dina föräldrar skilda? Nej!
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? Elisabeth och Lloyd, Karin och Kjell-Åke, mer känd som Pingen.
76. trivs du hemma? Ja.
77. Om inte, varför? -
78. Hur är din familj? Ungdomlig. Haha. Pappa är nog inte fullt normal (och de som känner mig och min familj vet att det där bara är på skoj) och tokar sig precis hela tiden. Det är skitkul att lyssna på när han och Viktor pratar, det låter bara som att de mumlar, och man uppfattar inte ett ord. Tyvärr håller jag på att bli likadan. Haha.
79. Är dina föräldrar pinsamma? Nej. Varför skämmas för sina föräldrar?
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? Om man tänker på att jag är 13 år, så låter de mig göra jääävligt mycket! Men det är väl så, man får den respekt och frihet man förtjänar. Och om man tänker på att de vet att jag dricker och festar och inte förbjuder mig att göra det när jag bara är 13 så ser man kanske hur mycket frihet jag har.
Men som sagt, man får den frihet man förtjänar.
ANTINGEN ELLER
81. Sommar eller vinter?
Sommar.
82. Bikini eller baddräkt? Bikini, men är det än 50-talsbaddräkt väljer jag baddräkt.
83. Rosa eller blått? Blått!
84. Öl eller cider? Cider.
85. Vin eller sprit? - Båda rent är äckligt. Men blandar man ut spriten till grogg blir det bra.
86. Bada eller sola? Både och.
87. Chatroulette eller omegle? Ingen av dem.
88. Fjortis eller emo? Haha, ingen av dem heller.
89. John Mayer eller Johnny Cash? Båda. Men måste jag välja blir det Johnny Cash. Men ska JOhn Mayer vara bra så ska det vara livebluesen.
90. Pop eller rock? Rock! Lugnt! Fast iochförsig så beror det på vad för sorts pop det är. Beatles t.ex. räknades (eller räknas) som pop. Pop är ju populärmusik, så.

RANDOM
91. Skostorlek?
39-40. Jävla bigfoot.
92. Längd? Det kan jag inte svara säkert på. Men eftersom jag är längre än mamma måste jag vara längre än 1.67.
93. Gillar du bananer? nej, inte så värst. De jävlarna ger mig magvärk. Äppelskal och laktos också för den delen. 
94. Leker du gärna häst? HAHA, alltid. Säger vi.
95. Vad heter dina bästa kompisar? Filicia Jonsson. 
96. Hatar du någon? På gränsen till att hata, ja. Däremot lägger jag ingen tid och energi på att gå runt och hata någon. 
97. Vad köpte du senast? En magnum gold. Fast den fick jag av Micke.
98. Vad åt du senast? Hallon.
99. Är det många i din skola som gillar dig? haha, fråga inte mig.
100. Sista frågan; Är du rasist? Det är en komplicerad fråga det där. Du är rasist om hatar svarta, du är rasist om du är hatar judar, du är rasist om du som jude hatar kristna, du är rasist om du hatar kineser, om du som afrikan hatar irakier är du rasist o.s.v. Rasism är ju åsikten att en ''ras'', nationalitet eller religion är bättre än någon annan ;) Så i den frågan uttalar jag mig inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: