my rock n' roll fairytale.

Två sjukligt snygga killar

Kategori: Vardagligt

okej, jag vet. Fem inlägg var det ja? Inte idag iallafall.
Filicia ligger här bredvid och sover så sött, jag däremot kan inte sova. Varför vet jag inte. Det blir väl inte bättre av att jag sitter här heller, men jag kände av ett sånt behov av att blogga ;)

Idag följde jag med mamma och Elvis till skateboardrampen i Hudiksvall. Ni förstår, Elvis både cyklar och åker skateboard som en dåre. Han hoppar och har sig, och är inte rädd för någonting. Jag är glad att jag följde med.
Där var nämligen två sjukligt snygga killar i 17-18-årsåldern. Utan tröja var de, smala men ändå vältränade. Ååh, jag dog nästan! Men den killen jag mest spanade in visade sig lite senare vara lillebror till en annan kille jag känner. Det var väl inte lika roligt då längre. Haha!
Efter en varsin mjukglass åkte vi hem till Stocka igen. Då blev det en promenad runt skäret och en liten sväng till, och jag trodde att en stor katt var en padda. Hur jag kunde tro det har jag ingen aning om. Jag kände mig branog dum iallafall. Sen svängde jag in till Filicia, och tillslut hamnade vi här.
Vi råkade bränna två påsar popcorn också. Typiskt oss. Det luktade fan i hela huset ett bra tag.
Nej, nu måste jag sova. Ska repa imorgon, bäst att vara någorlunda utvilad då.
Vi avslutar med några bilder på hur jag såg ut idag!




Hästsvans, ''bubbla'' i luggen, några gammelrosa hårblommor, min nya klänning och ett svart skärp i midjan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: