my rock n' roll fairytale.

I brist på annat.

Kategori: Vardagligt

Senaste
Låt du hörde: Whole Lotta Shakin' - Jerry Lee Lewis
Film du såg: Jag tror det var Remember Me. Underbar film.
Mat du åt: Kött och pasta på festen vi spelade på.
Kram: En kille som heter Axel. Nej, inte min kusin för er som tror det.
Puss: Det kommer jag inte riktigt ihåg.
Känslan: Trötthet.
Resa: Bilresan hem från Mellanfjärden.
Glädje: Ojoj, hela spelningen!
Dröm: Jag drömmer om tio olika saker i mina drömmar, så jag kommer inte ihåg.
Person du träffade: Axel.
Personen du pratade i telefon med: Pappa.
Personen du fick sms av: Sara Hjelm.
Gången du åt 7-eleven korv: Det har jag aldrig gjort.
Gången du var utomhus: För ungefär en halvtimme sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte: Jag tror det var en chipspåse. Haha.

Allmänt
Ska bli skoj: Att sova. Eller skönt snarare.
Ska inte bli skoj att: Tvätta av sminket. Åh, så jobbigt.
Sparar till: Shopping.
Pålägg som gäller: Det beror på vad det är för bröd.
Önskar att jag var bättre på: Här skulle jag kunna skriva massor. Man ser oftast felen, men inte det man är bra på.
Dagens dryck: Dagen: Hallonsaft. Kvällen: Kaffe, vatten och en öl.  
Vad saknar du: Att gå i sjuan och umgås med nior. Tråkigt att vara äldst på skolan. Fast äldst kommer jag iof. aldrig bli.
Vad har du gjort idag: Sovit, fixat iordning mig, varit en stund hos Ville, varit i Mellanfjärden och riggat och sånt och spelat.
Brukar du svära mycket: Äh, normalt mycket. Eller vad man nu ska säga. Det beror nog på vem man frågar skulle jag nog kunna tänka mig :) 
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på. Igår klev jag upp vid tio, idag vid 14.
På helgerna: Det beror på.
Vad ska du göra ikväll: Resten av natten ska jag sova!
Hur många timmar sover du per natt: Jadu, allt för några.
Vem är snyggast i världen: Tyvärr har jag inte sett alla människor i världen, så jag kan inte svara på den frågan.
Vad är det för veckodag: Lördag. 
Bästa saken som hände mig förra sommaren: och hur ska jag kunna svara på det? Allt, på ett ungefär.
Favoritplagg i garderoben just nu: Alla mina klänningar såklart!
Längd: Kan inte säga exakt. Längre än 1,67 måste jag vara iallafall eftersom jag är längre än mamma.
Vikt: Varierar från 40-45 faktiskt. 
delar gärna garderob med: Linnéa från bloggen Sweetnothing.
Byxa eller kjol: Kjol året om.
Mitt rum kan beskrivas som: Ganska stort, en modärnare tapet och 50-talsdetaljer i hela rummet.
Mig själv med tre ord (just nu): Sömnig, Fingerknäckandes och funderandes.  
Jag tränar: inte ett skit just nu. Bugg en gång i veckan när det inte är sommaruppehåll.
Jag ville bli när jag var liten: Stor sångerska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: