my rock n' roll fairytale.

Joel Kinnaman.

Kategori: Vardagligt

Det är verkligen roligt när folk kommer fram till mig och säger att de älskar min blogg och läser den varje dag, men sen får jag lite dåligt samvete för att jag är så dålig på att uppdatera den. Både lite positivt och negativt i den meningen ;)

Jag sitter och lyssnar på en så otroligt fin låt gjord av en bekant. Han måste vara en mästare på att få ihop texter, de är så verkligt fina!
Jag ska snart slå på en film och försöka somna till den. Jag ska upp kl. 06.30 imorgon för att gratta Elvis. Viktor ska med bussen till skolan 06. 50, så vi hinner inte senare. Sen går jag och lägger mig igen, inte tänker jag slösa på en sovmorgon. Jag tror jag ska se I skuggan av värmen, bara för att Joel Kinnaman är med i den. Sjukt snygg, helst i Tjenare kungen. I den filmen är han nästan att dö för, fy satan så snygg han ääär!





Åh, kolla bara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: