my rock n' roll fairytale.

Jag har ganska sjuk humor.

Kategori: Vardagligt

Jag har gått och blivit förkyld. Hääärligt..

Det blir nog mer bloggande iallafall, det är en postiv sak.
Jag har precis kommit hem från Bergafjärden. Jga var där över helgen. det blev en jäkligt bra lyskväll där!
När jag kom hem märkte jag att det varit fest här igårkväll också. Varför kan det aldrig vara fest här hemma när jag är hemma för? För pappa får jag vara med, men inte för mamma. Varför vet jag inte, hon behöver ju inte passa mig precis.

Imorgon fyller Elvis (min bror) 8. Han har tjatat på mig hela dagen om att få veta vad han ska få, men faktiskt så vet jag inte mer än en sak. Det är en såndär hiphop-keps eller vad fan det är för något. Fula är de iallafall. Haha!
Hoppet fanns att han skulle bli en liten rockerkille, men när han började ettan försvann det hoppet.  Jag hoppas att de som läser förstår humorn i det där.
Jag är sarkastisk ganska ofta, och har humor som inte så många andra än min familj (förutom mamma och Elvis) och vissa i släkten har. Det blir lite fel, för ibland när jag säger något tittar folk på en som om man vore dum i huvudet. Det är lite småroligt.
Nu är jag sjukt hungrig, så nu går jag ner och fixar något att äta. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: