my rock n' roll fairytale.

Melonfika.

Kategori: Vardagligt

Godmorgon!
Vad gör jag vaken nu egentligen?:S Jag har nog aldrig vaknat såhär tidigt på sommarlovet någongång. Jag tror det är första morgonen jag har vaknat av alarmet på sommarlovet också. Vid 02.30 åkte både jag och Viktor hem från festen. Vi var först hos Julia, och sen gick vi till Linnéa (eller Adde, det var väl mer han som hade festen där hemma). Alldeles strax åker mamma och pappa till CCR i Rättvik. Elvis följer med mormor och morfar till Rättvik, så det blir bara jag och Viktor hemma fram till torsdag eller fredag. Viktor jobbar ju hela dagarna framtill kl. 16, och Filicia är inte heller hemma. Så vi får väl se vad jag hittar på. Idag tänkte jag städa rummet, men det ska väl ske ett mirakel innan jag städar tänker jag. Usch, jag skulle kunna göra allt för att slippa städa tror jag.

Nu ska jag gå ner och äta några melonbitar.

Bilder från melonfikat med resten i familjen för några dagar sen.


Stackars mig som aldrig haft en normal pappa.. ;) Ni ska bara se honom i verkligheten! Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: