my rock n' roll fairytale.

Världens goaste unge och verkstadsfrukost.

Kategori: Vardagligt

Godmorgon! Igår somnade jag vid 10 på kvällen. Hur sjukt är inte det när man tänker på att det var jag som gjorde det? Ganska otroligt att jag överhuvudtaget kunde somna då. Ni förstår, jag är en riktig nattmänniska. En äkta nattmänniska, och noll morgonmänniska. Det var riktigt skönt att sova då iallafall. Skönt att inte sova bort halva eller hela dagen idag också.

Världens sötaste Emma är här också! Det är min moster Christins bonusbarn eller vad man nu kallar det. Christin har inga barn själv (än, men jag hoppas att hon får en liten tjej någon gång som jag kan sminka och sätta upp håret på), men hennes sambo Anders har Emma. Emma är världens goaste unge! Hon kom en liten stund innnan jag vaknade. Direkt när hon kom började de ha ''disco'' inne på Elvis rum med Elvis superhögtalare. Elvis rum ligger vägg i vägg med mitt. Det var väl inte det bästa sättet att vakna på precis. Fast det var ju bättre än den gången jag vaknade av kråkan som kastade ner äpplen på taket utanför mitt fönster från äppelträdet, och sen satt och hackade på både äpplena och taket.

Jag äter frukost med folket från verkstan när de äter lunch idag. Grymt! Det påminner mig om att jag borde skynda mig nu, för de kommer snart och hämtar mig.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: