my rock n' roll fairytale.

Vilka kläder, vilken frisyr?

Kategori: Vardagligt

Helt plötsligt stod det augusti i almanackan. Det är konstigt så fort tiden rusar iväg. Jag kan knappt fatta att jag börjar nian snart. Jag börjar i nian och är 13 år det känns förjävla bra! Egentligen tänker jag inte ens på mig själv som 13, jag har aldrig tänkt på mig som den ålder jag egentligen är.
Jag börjar redan tänka på hur jag ska se ut första skoldagen. Blir det jeans och en snygg t-shirt, eller blir det kjol eller klänning? Det lutar såklart mest åt kjol/klänning-hållet, men man vet aldrig. Jag har ju mina nya skor som är så sjukt snygga till jeans också, så jag kan inte riktigt bestämma mig.  Blir det lockigt eller plattat hår, blir det uppsatt eller utsläppt? Det slutar väl med den vanliga frisyren tänker jag. Touperat, plattat och uppsatt på sidorna med någon hårblomma.
Shit, jag börjar nian snart!

Kommentarer

  • Emma säger:

    DET ÄR TRE VECKOR KVAR, SLUTA STRESSA! JAG FÅR DAAAAMP! ;__;

    2010-08-02 | 10:10:33
    Bloggadress: http://epalmcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: