my rock n' roll fairytale.

En lista.

Kategori: Vardagligt

Min bästa vän Som jag alltid svarat på en sån här fråga så är det Filicia. Det finns även en nykomling, Josefine!
När jag borstar tänderna Står jag och grimaserar framför spegeln.
När jag lagar mat ska det vara något jävligt speciellt. T.ex att jag verkligen måste på hemkunskapen eller att det inte finns någon färdig mat i kylen. 
Jag är rädd för Varelser. Varelser jag får för mig finns i huset, helt sjuka saker som häxor, knarkartanter, trollkarlar osv. 
Den värsta känslan är att känna sig oälskad, som att ingen vill ha en med.
Den bästa känslan är att vara lyckligt kär. Att vara olyckligt kär är däremot en annan visa. 
Jag är bäst på att... Jag är bra på mycket, men inte bäst. Det finns alltid någon som är bättre, men så länge det är bäst för mig själv är jag nöjd. 
Jag är sämst på att spela bollspel, städa och allt som en typisk Svensson-hemmafru gör. 
Jag kommer alltid vara Elise, och ingen kommer att kunna vara som mig. Jag kommer aldrig kunna vara någon annan heller för den delen.
Jag lyssnar på My, My, Hey, Hey-Neil Young just nu.
Jag pratar Inte i onödan. Bara när jag är med mina vänner, precis som pappa och Viktor. Mamma blir nästan galen på oss!
Jag tycker om skönhetsrelaterade grejer.
Kärlek är, Något extremt vackert. Tyvärr visar folk kärlek fel ibland. 
I somras Började jag bli kär.
Sist jag grät var för ett par dagar sedan.
När jag vill tänka går jag ut och sätter mig vid havet.
När jag bakar smakar jag alltid smeten.
Innan jag går och lägger mig Säger jag hejdå till mamma och pappa
Just nu tänker jag på Att jag måste lära mig spela munspel.
Bebisar är något Jag blivit skrämd för att föda.
Idag har jag haft en jäkligt bra dag helt enkelt!
Ikväll ska jag sova.
Imorgon kommer jag att fira min födelsedag.
Jag vill verkligen kunna höra vad människor tänker.
Om jag var ett djur skulle jag vara en fågel.
Min mobiltelefon är den nyaste som finns. Säger vi.
När jag vaknar på morgonen Stänger jag av alarmet i sömnen. Det spelar ingen roll vad jag gör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: