my rock n' roll fairytale.

Gårdagens äventyr.

Kategori: Vardagligt

Jag och Jossi har precis ätit frukost och kikat på några Eva&Adam avsnitt. Just nu lyssnar jag på Rolling Stones och väntar på att Jossi ska duscha klart.
Ugpr åkte jag till mormor direkt efter skolan och fixade julskinka, drack glögg, klädde julgranen och bara hade det riktigt trevligt! jag skottade förresten en bro för första gången seda jag var 5-6 år;) jag och jobba är två raka motsatser. jag gick hem vid 8, bytte om till varmare kläder och sen kom Patrik, Jossi, Arvid Mattias och Lukas och hämtade mig och det bar iväg till Gnarp.
Efter många om och men skjutsade Patrik hem mig och Jossi till Jossi och vi somnade nästan på en gång.

Vad den här dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt än. Troligen träffar vi Patrik och co. igen!


En liten bild från arkivet på Nikolaj, Simon, mig och Patrik påväg till marknaden. Haha, branog pigg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: