my rock n' roll fairytale.

Gemensamt paket.

Kategori: Vardagligt

Ja då var det jul i år igen då. Jag har redan hunnit smaka på alla sorters julgodis, tittat på alla julklappar och tjyvläst vilka som är mina. På ett paket stod det ''God jul Fisen och Viktor önskar Mor och Far'' och jag tänkte, vad fan kan vi få som båda kan ha nytta av? Hm, det återstå att se. Kul att få något tillsammans med min kära bror i alla fall, det är inte mycket vi gör tillsammans nuförtiden. Men det blir nog mer sen antar jag.
Jag har spenderat de två senaste dagarna hos Josefine vilket var underbart. Vi har bara varit ute med folk och myst som vanligt. Jag har en julklapp som ligger här hemma och väntar på henne.
Imorgon ska jag upp tidigt, vi får julbesök redan kl. 9. Hur jag ska kunna stiga upp tills dess är den största frågan.
Förresten, god jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: