my rock n' roll fairytale.

I brist på annat!

Kategori: Vardagligt

1. Jag har insett att min senaste kyss.. Hahaha! Jadu Josefine?;)
2. Jag lyssnar på.. Johnny The Rocker med Magnus Ugga för tillfället.
3. Jag pratar.. helst inte i telefonen.
4. Jag älskar/tycker om.. det ''vilda'' livet eller hur man nu ska förklara det, göra sånt som innebär risker, en massa tok bara!
5. Min bästa vän är..  Josefine Sundberg och Filicia Jonsson.
6. Min första riktiga kyss.. Var med Ville.
7. 
Jag avskyr när folk frågar.. sånt jag inte jag svara på.
8. Kärlek är.. Pass.
9. Någonstans, tänker någon på.. Varför solen är gul och inte blå.
10. Jag kommer alltid att..  Jag kan inte säga något alltid.
11. Jag är hemligt förälskad i.. Jag vet inte riktigt om det är hemligt eller inte. Svårt sån där förstår ni!
12. Sist jag grät var.. Ett tag sedan.
13. Min mobiltelefon är.. Världens nyaste. Säger vi.
14. När jag vaknar på morgonen.. Har jag alltid försovit mig.
15. Innan jag går och lägger mig.. borstar jag tänderna.
16. Just nu tänker jag på.. Texten i Magnus Uggla's ''Jag Dansar Aldrig Nykter''.
17. Bebisar.. kan jag krama sönder!
18. Idag har jag.. Firat lilla julafton.
19. I kväll ska jag.. Sova som en gris.
20. I morgon kommer jag.. att stå i ett luciatåg.
21. Jag vill verkligen.. skita i skolan och börja jobba.
22. Just nu känner jag att.. jag inte vill vara här, utan i grannbyn på ett speciellt ställe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: