my rock n' roll fairytale.

Jullov jullov, av med läxorna...

Kategori: Vardagligt

...Jullov jullov, på med pjäxorna. Jullov jullov kul kul kul, julen är kommen bomfaderalla tomten är vaken hej på dig, titta det snöar bomfaderalla på Andersson och Pettersson och Lundström och mig.
Jag kom just att tänka på en låt vi sjöng på lucian när jag var liten. Lite passande var det väl allt?


Sista dagen i skolan innan jullov!
Så grymt som det kan bli.

Vi har egentligen idrott första lektionen, men eftersom att Dan (idrottsläraren) inte är här och det är sista dagen fick vi håltimme. Nästa lektion är svenska och det blir nog ingen ''riktig'' lektion det heller. Efter lunch ska vi bara vara i matsalen och inte göra något speciellt. Egentligen hade vi minst 2 sångnummer, men Hallen var tvungen att vända och spy så då har vi inget komp.

Jag kör på hollywoodlockar, en lätt sotning som går i grått och svart med röda läppar till idag. Jag trivs!

Det är nog bäst att jag letar rätt på Josefine nu, jag saknar henne!
ha det bra, för det ska jag ha. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: