my rock n' roll fairytale.

En underbar chokladmuffins.

Kategori: Kläder & hår.

Godkväll. Just nu sitter jag och väntar på att badrummet ska bli ledigt så att jag kan sminka mig, smäller i mig en underbar chokladmuffins och dricker festis. Jag äter alldeles för mycket skit på sommarlovet. Men hallå, vem bryr sig? Det är ju inte så att det skadar om jag lägger på mig något kilo. Jag ligger ju under med flera redan. Fast jag mår hur bra som helst, så det är ingen fara med det. Det enda dåliga är bara att mina planer om den där fina platta magen försämras ännu mer. vad jag lät löjlig nu! Det här med kroppsideal är så idiotiskt. Lite konstigt att jag skriver det eftersom jag själv granskar mig och min kropp på tok för mycket. Mer än vad andra gör, faktiskt.

Ikväll ska jag och Filicia på gnarpscruising. Så sjukt jävla kul! Det gick förresten väldans bra att spela där igår. Det var segt i början bara, men det var ju på en torsdag, så det får man räkna med. Sen har vi ju de där fina pojkarna som är på många av våra spelningar som är så roliga och gör spelningarna ännu roligare!

Så här såg jag ut igår:


Svårt att få med hur håret egentligen såg ut. Det var mycket finare i verkligheten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: