my rock n' roll fairytale.

Idag känner jag mig bra!

Kategori: Vardagligt

''Sida vid sida, tillsammans hjälps dom åt
staten och kapitalet, dom sitter i samma båt''

Jag sitter på verkstan nu och de lyssnar som vanligt på rockklassiker. Ebba Grön är bara för grymma. Jag vaknade vid 6 imorse, då pappa skulle åka hit och jobba. De har börjat jobba så sent som 6 nu. Annars har de börjat vid 2 eller 4 på natten. Det är omöjligt att jobba här i den värmen som varit, just därför har de jobbat på nätterna istället. Tänk er att jobba i en verkstad där det är över 30 grader i verkstadskläder. Aja, tillbaka till varför jag är här nu. Pappa gav mig förslaget att gå ut och gå när jag vaknade imorse, och ja, varför inte? Det var helt underbart att gå ut och gå kl. 6 på morgonen. Helt själv på hela byn, och jag kunde verkligen tänka klart på allt. Ibland behöver man verkligen vara helt själv! Jag mådde skitbra. Tillslut hamnade jag här på två koppar kaffe. Jag tror jag följer med och äter frukost på pizzerian sen också. Vilken bra kombination, eller hur? Först är jag så duktig att jag går ut och går kl. 6 på morgonen, och sen åker jag och äter pizza eller något annat flottigt till frukost. Haha. Det kommer ju sluta med att jag är skitfet på slutet av sommarlovet. Det finns inga bestämda mattider alls och det blir olika varje dag, jag sover knappt och äter mer på kvällen och natten än på dagen. Okej, läs det där med en nypa salt. Det är säkert någon som tycker att jag inte alls skulle ha skrivit att jag kommer att bli skitfet. Men det är min blogg, eller hur? 
Åh, idag känner jag mig riktigt jävla bra, som att jag tänker ''who cares?'' och gör precis vad jag vill. Jag mår skitbra idag!
Senare idag när jag duschat och fixat mig åker jag till Stefan där Ville också är. Sen på kvällen åker vi vidare till Bergsjö och spelar på en fest. William träffar jag inte förän vi kommer till Bergsjö ikväll.

Nej, nu har inte jag tid med det här längre. Nu ska jag ta en till kopp kaffe och snacka lite skit med de andra. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: