my rock n' roll fairytale.

Jag bloggar ändå.

Kategori: Vardagligt

Det var meningen att jag skulle skita i att blogga resten av sommaren, men det blir det inget av. Jag kom hem från Norrfjärn där det var fest för ungefär 2½ timme sedan. Efter det hamnade jag hemma hos Starsken med han, Viktor och Didde. Alla har alldeles nyss somnat, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag kan inte sova riktigt än, och just därför bloggar jag. Dt har iallafall varit en sjukt kul kväll. Haha, Viktor och Starsken ser så roliga ut där de sitter invirad i varandras armar och sover i soffan. Haha! Det kommer kort ifrån kvällen när jag kommer hem. Igår var alla i bandet i vår nya replokal. Det är i Villes mammas gagrage där Ville och Stefan fixat till det. Det blev bra där! Och eftersom jag sov där igårnatt var det bara att kasta sig in i duschen och sedan fixa sig lite snabbt innan jag åkte till Norrfjärn. Nog om det. Nu ska jag kolla lite andra bloggar och sen sova. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: