my rock n' roll fairytale.

Lite olika grejer.

Kategori: Vardagligt

Den här klänningen köpte jag förra måndagen. Jag köpte en vanlig svart pennkjol också. Det här är min favorit-vardagsklänning. Perfekt att bara ta på sig en vanlig sommardag. Passar när som helst!



Den här väskan från 50-talet hittade jag hos loppis-Tage här i Stocka för en femma.
Jag kommer nog inte använda den speciellt mycket, men jag var bara tvungen att köpa den.


Den här burken fick jag av farmor dag. Så jag bytte ut mina blåa fula lådor på skrivbordet mot den här.



Egentligen vill jag ha den här 50-talsburken som står i vårat köksskåp,
men den fick jag inte ta för mamma;)



Två ramar fick jag till rummet också. I den ena ska det vara bilder på mig och Filicia, och i den andra på bandet tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: