my rock n' roll fairytale.

Skor.

Kategori: Kläder & hår.

Det här är mina favoritskor.


De här skorna beställde jag före skolavslutningen. Jag kommer inte ihåg om jag visat dem eller inte, men ni får ju sade dem nu i alla fall! 8,5 cm klack, fast det varken käns eller ser ut som så.
En sak jag inte förstår är varför de ska vara randiga i sulan? Det är väl bra onödigt. De kan ju ha den prickig eller något eftersom resten av skon är prickig. Aja, alltid retar der någon. Som mig till exempel.


De här skorna fick jag av min bildlärare faktiskt. De är från 80-talet någongång.
De är det 7 cm klack på. Det varken syns eller käns det heller!




Sen har vi de här, ett par helt vanliga vita skor med miniklack. Jag har ett par likadana fast svarta också.



bigfoot.

Förresten så har Sara kommit hit igen! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: