my rock n' roll fairytale.

Tre nya låtar.

Kategori: Vardagligt

Godmiddag! Jag tänkte berätta lite om gårdagen. Vid 12.40 tog jag bussen in till Gnarp för att repa. Vi repade in tre nya låtar också. Mustang Sally, Johnny B Goode och Umbrella med The Baseballs. Äntligen fick jag dem att repa in Umbrella ;) Efter det gick jag till Hanna för att gratta henne. Hon fyllde ju 18 igår! Jag fick åka bubbla hem med Hanna och Marcus också. När jag kom hem kom jag på att jag inte ätit något annat än fikabröd. Jag började dagen med en bit kladdkaka, fortsatte med en ask zoo och en dricka, och avslutade med födelsedagsfika hos Hanna. Det konstiga var att jag aldrig kände mig hungrig under dagen.
Nog om det, nu tar vi den här dagen istället. Jag ska bara vänta på att håret ska torka, och sen ska jag troligtvis locka det. Frågan är om jag ska vara så snäll mot håret att jag låter det självtorka eller om jag blåser det torrt. Sen ska jag bara äta, och åka till Gnarp. Vi spelar på gnarpscruisingen ikväll. Det blir nog roligt!
Nu orkar jag inte vänta på att håret ska torka längre. Nu går jag och blåser det!
Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: