my rock n' roll fairytale.

Utkast: Juli 15, 2010

Kategori: Vardagligt

Hur länge ska du vara ledig?
Jag har ingen aning om hur långt sommarlovet är! Någon gång i Augusti slutar det iallafall.

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
Troligen blir det så, men hoppas inte! Jag kan ju tyvärr inte förutspå framtiden:)

Hur många nyktra dagar blir det?
Det vet man aldrig. Det blir nog många iallafall. Jävligt snålt är det med fester iallafall.  

Brukar du kolla in tjejers kroppar på stranden?
Jag verkligen älskar att kolla på folk! Vad de gör, hur de gör det, hur de rör sig, hur de ser ut osv. Däremot brukar jag inte ligga på stranden och spana in tjejers kroppar, nej.

Kan du tända en grill?
Det kan jag! En engångsgrill iallafall;)  

Vilka solglasögon kör du?
Jag kör på tre par olika, men just nu kör jag oftast på de här:



Går du osminkad om dagarna?
Det är från dag till dag. Jag älskar att sminka mig, så ibland gör jag det. Några tillfällen där jag absolut sminkar mig är till spelningar, fester, cruisingar och sånt.

Är du en cornetto eller en piggelin?
Cornetto choklad. Fy satan så god den är! 

Vad är sommarens soundtrack?
Jadu, jag vet inte riktigt. Men Beach Boys är ju riktigt somriga!

Vart åker du på semester?
Till mormor och morfars husvagn i Bergafjärden med Filicia. Det är alltid lika roligt!

Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)
Soligt: Kjolar och klänningar med bara ben. 
rusk: Kjolar och klänningar med strumpbyxor.  

Hur håller du formen?
Hahaha, jag gör inte ett dugg för den där formen.

Vad kör du för bikini?
Jag kör på en svart tråkig bikini med runda ringar där bikiniöverdelen går ihop fram, och på sidan av trosorna. Än så länge iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: