my rock n' roll fairytale.

Lagomt seg idag.

Kategori: Vardagligt

Fyfan vad jag är seg idag. Pappa hämtade mig och Viktor i Jättendal vid 3 kanske. Sedan dess har jag inte gjort ett skit. Såna här dagar är det tur att Svenska Hollywoodfruar finns! När vi somnade glömde vi att stänga altandörren som stod öppen hela natten. Fy satan så kallt det var på morgonen sen! Dessutom hade Didde varit så rolig att han ställt flera alarm på natten. Så man kan ju inte säga att jag har sovit så speciellt mycket inatt. Ikväll tror jag det blir en promenad med Filicia om hon är hemma, och sen tänker jag sova tidigt. Äh, vad säger jag? Som om det kommer att hända.. Det är inte länge kvar till skolan börjar heller. Åh vad jag får ångest av att tänka på det. Jag skulle kunna skita i skolan helt.
Nu blir det en promenad med Filicia så jag gör någonting idag. En varsin kopp varm choklad får följa med också.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: