my rock n' roll fairytale.

Bra humör? Inte här inte!

Kategori: Vardagligt

Okej, vi säger såhär. Det blir inget bloggande nu på några dagar. Idag är jag både arg, besviken och sårad på samma gång, och imorgon blir det troligtvis likadant bara för att jag får se ansiktet på han den där jävla idiot.. Faaan också! Jag är så otroligt arg just nu bara. Dags att börja ha respekt för andra människor kanske?
Har ingen lust att blogga alls just nu.
Så då återkommer jag när jag är på bättre humör!

Har du någonsin velat ha någon så mycket?
Har du chansat flera gånger, och allt bara gått åt helvete?
När är det min tur?

Helgen, det var fan en av mina bästa helger. Men betydde det något för dig? Neeejdå, du gjorde så mycket dumt så. Dumt. Det var vad du sa! Det är inte värt att jag skriver mer här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: