my rock n' roll fairytale.

Faktiskt riktigt roligt!

Kategori: Vardagligt

Det blir visst ett till inlägg ändå! Jag kan inte vara arg längre, inte nu i alla fall. Det går lite upp och ner det där, ena stunden är jag så otroligt glad, andra lite sårad och den tredje vet jag inte vad jag känner. Aja nog om det! Sommarskolan är faktiskt rätt kul ändå. Men roligt folk blir det mesta bra! Jag är snart klar med det jag ska göra förresten, så förhoppningsvis behöver jag inte gå slutet av veckan och nästa vecka. Grymt! Idag ska vi åka till min faster Martina och gratta henne. Hon blev 30 igår. Då får jag äntligen träffa lilla Benjamin igen! Och Micke då, förståss. När jag var liten tyckte jag att det lät ascoolt att pappa har 6 syskon, fast farmor bara har 6 barn. Men nu har inte jag tid med det här längre. Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: