my rock n' roll fairytale.

Mina headers.

Kategori: Vardagligt

Det här är alla mina headers jag har haft. Nästan alla i alla fall, alla utom de två första.



''when dreams come true'', ja, det handlade såklart om Ville.




''Låt aldrig rädslan att misslyckas hindra dig från att spela'' var mitt absoluta favorituttryck, och är nog än. Den här hade jag bara en liten stund.



Till den här hade jag en bakgrund med en stor bild på Elvis i det nedre högra hörnet.





När jag hade den här hade jag den här bakgrunden, och jag verkligen älskade min blogg då!







Den här klippte jag ihop i paint. (som alla de andra) Sen lade jag till text i picnik. Och ni förstår, det går inte att få till så jättebra headers när man inte har photoshop. Inte för mig i alla fall!



Den här älskade jag! jag tycker fortfarande att den är jättefin.



Nu håller jag på med att knåpa ihop en ny. Det sämsta är bara att jag inte har några bilder på mig själv som jag vill använda. Men något blir det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: