my rock n' roll fairytale.

Tidsfördriv!

Kategori: Vardagligt

1. Jag har insett att min senaste kyss.. var helt underbar.
2. Jag lyssnar på.. på The Boppers just nu.
3. Jag pratar.. oftast inte i onödan. Men pratar jag verkligen önskar folk att jag bara kunde vara tyst!
4. Jag älskar/tycker om.. massor!
5. Min bästa vän är..  Filicia Jonsson <3
6.
 Min första riktiga kyss.. var fin. Det var nästan som om jag drömde på något sätt!
7. Jag avskyr när folk frågar.. Om jag är sjukligt smal och om saker de vet att de inte har något att göra med.
8. Kärlek är.. Så olika!
9. Någonstans, tänker någon på.. mig! ;)
10.
 Jag kommer alltid att.. ha stora fötter. Blöööh.
11. Jag är hemligt förälskad i..  Hah, det ni!
12. Sist jag grät var.. i förrgår till en film
13. Min mobiltelefon är.. utan batteri.  
14. När jag vaknar på morgonen.. så sitter jag som en levande död framför garderoben i minst en kvart. Haha!
15. Innan jag går och lägger mig.. sitter jag oftast vid datorn.
16. Just nu tänker jag på.. En person som inte ni får veta!
17. Bebisar.. är så sjukt underbart söta.. när de inte gråter.
18. Idag har jag.. sovit och suttit här.
19. I kväll ska jag.. på årets första dans i Hög!
20. I morgon kommer jag.. kliva upp kl. 6 för sommarskola.
21. Jag vill verkligen.. Det jag verkligen vill just nu kan jag inte skriva här!
22. Just nu känner jag att.. Jag borde skynda mig.


ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
16.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i: Jag har aldrig varit RIKTIGT kär, bara småkär.
Vad tycker du om kärlek? Är den besvarad, så är det väldans bra med kärlek!
När kramade du någon sist? Igår natt.
Saknar du någon speciell person? Ja!
Har du svårt för att bli kär? Jag är nog alldeles för kräsen!
När kysste/hånglade du med någon sist? Förra lördagen
Är du singel? Japp!
När fick du senast en komplimang? Igår fick jag maaaassor! Vi hade spelning i Hoppskogen.
Har du hånglat med någon av samma kön? Nepp!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
 Nej.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej!
Hånglat med fler än 50 pers: Usch nej!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
 Nej.
Gjort något riktigt dumt? Ja.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Varit nykter på nyårsafton? Ja.
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? Japp!
Blivit polisanmäld?
 Nej.
Fått din mamma att gråta? Ja, många gånger. Ungefär alla gånger jag har sjungit.
Slagit ner någon? Nej.
Skämts över dina föräldrar? Ja, har jag säkert.
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Nej
Dricker du? Det beror på vad som menas med dricker;)
Vilka kläder sover du i? Trosor, och ibland en stor tröja.
Vad hatar du verkligen? Saker man ångrar, fiskar och alla sorters småkryp.
Varit kär? småkär.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
 Småkär. Just nu tillochmed.
Är du ensam nu? Ja, men Viktor och någon Angelica är ute på Viktors rum.
Vill du gifta dig? Hittar jag den rätta så!
Vill du ha barn? Ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
 Jag. Annars Filicia.  
Såg dig gråta? Mamma tror jag.
Fick dig att gråta? Om inte filmer räknas så skriver jag det inte här.
Du kramade? Didrik. Haha. 
Du gick på bio med? Filicia.
Skällde på dig? Mamma.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
 Nej.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Nej.
Köpt någonting? Nej.
Sjungit? Massor! Vi hade spelning igårkväll.
Saknat någon? Ja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: