my rock n' roll fairytale.

Mitt namn på Radio Guld!

Kategori: Vardagligt

Oj,  nu skäms jag nästan över att jag inte har bloggat på hur länge som helst. Men det händer så mycket just nu! Jag har precis kommit hem från Berga där jag varit i 6 dagar. 3 dagar med Mormor och Morfar, och 3 dagar med Filicia. Riktigt roligt måste jag säga! Innan det har vi haft spelningar lite här och var, och en massa mer har hänt.
Jag lovar att uppdatera mycket mer nu! Men bli inte förvånade om det inte händer i helgen, för på torsdag spelar vi på gnarpscruisingen, på fredag ska jag och Filicia på cruising och på lördag har vi spelning på måsen här i Stocka. Åh, vilka roliga sommardagar jag har just nu! Brun har jag blivit också. Så grymt så att det inte är sant!
Har ni lyssnat på radio guld de senaste dagarna förresten? Isåfall kan ni inte ha missat att mitt namn varit med flera gånger! De pratade om gnarpscruisingen, och sa att Elise Svensson och Forty Years Later skulle spela där på torsdagen. Jag och Filicia satt i Berga och lyssnade på radio guld hela dagarna (Filicia var så snäll och lät mig lyssna på det istället för Rix FM;) ) och helt plötsligt sa/skrek Filicia ''ELISE! Du var på radio!! :D'' Jag blev halvt chockad och förstod inte riktigt vad hon menade. Sen hörde jag det minst 5 gånger på en timme. Det var kul tycker jag!
Nu ska jag läsa lite fler bloggar. Hoppas att jag hinner med ett inlägg imorgon. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: