my rock n' roll fairytale.

Han vinner varje gång.

Kategori: Vardagligt

Ett inlägg hinner jag med innan jag ska sova! Det blev ovanligt sent ikväll, vi kom hem vid 22.30. Jag hade ju min  träning som vanligt, men sen blev jag så jävla hungrig, så jag gick till Farmor istället för att vara med på motionsbuggen. Det är kanske 1-1½ km. Fast det blev ingen mat, det blev underbar chokladsockerkaka och kortspel istället. 500, det spelar vi alltid när jag är där! När Eije (farmors gubbe) är hemma är han med också. Och tro'nt på fan att han vinner varje gång..
Mamma hade tagit några gratisprover för några krämer när hon var på Åhléns idag också. Kul! Hon vet hur  otroligt intresserad jag är av skönhets grejer, såklart. Så kanske skriver jag om dem om jag märker något speciellt med dem?  Vi får se!
Nu tjatar mamma på mig att jag ska gå isäng, så det är väl bäst att göra det då. Jag ska ju upp kl. 6 imorgon som vanligt, fast jag har sovmorgon. Jag ska till Stocka skola och hälsa på, som ni kanske minns?

Nej, nu måste jag sova. Godnatt då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: