my rock n' roll fairytale.

Lite gamla bilder.

Kategori: Vardagligt

Är det något jag älskar så är det gamla bilder! Här kommer några jag inte heller visste fanns.

Elvis hos mormor och morfar. Det här var år 2006, och Elvis var 3 år.





Haha, jag och Kicki -06. Här var jag 9.


Julen 2007, hemma hos mormor.

Jag, mamma och mormor.




Mamma och Elvis.



Oj! När man hittar bilder på Viktor inser man verkligen hur längesedan det här var.
Haha, vad liten han var!



Bilder från min och Elias allra första tävling år 2007. Herregud vad små vi var :o
Vi kom trea, och vi var så stolta!






Elvis leker med gubbar vid Tildas fötter.
Tilda var världens finaste, snällaste och gosigaste hund. Tyvärr finns hon inte mer, och vid varje tillfälle hon brukade vara med saknar jag henne. Jag och morfar brukade alltid säga ''Nu är det bara en sak som fattas..''  ''Tilda.''. Helst i berga, då hon alltid var med. Eller när hon satt med i soffan.
Haha, ja, hon satt i soffan! Men inte hela hon, utan hon hävde upp hela bakdelen typ, och stödde sig i golvet med framtassarna.

Visst, det var ju bara en hund, tänker ni då. Men hon var mer än bara en hund! Hon var speciell.



Från en annan buggtävling, samma år som den andra. Haha, den här gången och den andra som jag skrev om är de enda gångerna vi har haft andra kläder en de klassiska ''Elise och Elias paljettygerna''. Annars har jag alltid haft en paljettkjol, ett linne och accesoarer i samma tyg som kjolen bara att vi haft olika färger. Om jag kommer ihåg alla så har vi haft rosa, rött, grönt och lila.
Nu däremot, har jag ingen paljettkjol! Nu har jag paljett midjeskärp och hårband istället ;)



Julen hos mormor 2008.

Hanna, Viktor, Pappa, Mathias, Märith och Christin.



Gammelfarfar, Hanna och Viktor.



Jag och Elvis som tomte. haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: