my rock n' roll fairytale.

Operation dagsverke.

Kategori: Roligheter

Ja, på måndag är det operation dagsverke. Det här året samlar vi in pengar till tjejer för att de ska kunna gå i skolan. Bara för att jag ska skriva om det kommer jag inte ihåg vilket land det  var till.
Jag fick reda på att det skulle vara klart absolut senast imorgon idag eftersom jag var sjuk i mådags när de andra informerades om det. Så det var bara för mig att ta första bästa arbete, så jag ska städa uppe på verkstan. Kul? Njaa, inte precis. Bra och roligt sällskap? Det kan du ge dig fan på!

Förra året gjorde jag faktiskt något riktigt roligt! Jag och Emilia var som gatumusikanter i Sundsvall, och Hanna och Matilda var med och samlade in pengarna. Vi hade skitkul, helst innan när jag och Hanna var på hennes pappas jobb och spelade Wii och så.

Ni som har valt att göra detta, var ska ni vara?:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: