my rock n' roll fairytale.

Studio HotStraight-Loréal paris.

Kategori: Skönhetsrelaterat

Jag har sett några stycken som skrivit om Syoss värmeskydd, så jag tänkte att jag skulle skriva om det värmeskydd jag provade att köpa förr :p Det har jag tänkt göra länge, men det har bara inte blivit av.
Den jag tänker skriva om är Studio HotStraight från Loréal paris

Det som lovas av den här produkten är ett silkeslent och hållbart resultat.
Att det blir silkeslent kan jag hålla med om till viss del, men jag har inte märkt någon skillnad i hur hållbart resutatet är. Kanske blir det väl lite skillnad, men inget jag har märkt av.
Däremot luktar det fan! Det luktar som en blandning av fisk och något mer. Lukten är som starkast medan man plattar det, alltså när det kommer värme på håret. Det är absolut inte bra.
Och ska du använda det, spruta på håret när du står på en matta eller något, och stå INTE så att det hamnar på trappan som jag gör. Det blir nämligen snorhalt av den!
Så det är ingen favoritprodukt för mig. Har ni något tips på ett bra värmeskydd?
Värmeskyddet köpte jag på Ica för ungefär 80 kr. Jag kommer inte ihåg det exakta priset.

Kommentarer

  • Carro säger:

    Kan hålla med dig om att den är usel! Blir verkligen Snorhalt av den, hahahahha nu fick jag upp ett roligt minne, jag hade sprejat det där i håret ( ingen matta under, endast golv ) min pojkvänn, alltså Magnus kom in i rummet, och vad händer, jo han druttar rakt på archlet! x) Även han's mamma var nära på att drutta hon med. Så det borde stå en stor varning's text om att man kan bryta både armar och ben. Men jag kan rekomendera Värmeskydd från lee stafford, lägger upp en bild på bloggen så får du läsa :)

    2010-05-04 | 22:48:45
    Bloggadress: http://magnusfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: