my rock n' roll fairytale.

Dop, the och kakor och cupcakes.

Kategori: Vardagligt

Nu var det det här med uppdateringen igen.. 
Visst, nu har jag varit ledig sen i onsdags, men det betyder inte alltid att man har tid över.
I onsdags var det bugg som vanligt, men den här gången åkte vi till Hudik vid 2, för att hinna handla grejer till att baka, och köpa doppresent. Det är dop på söndag, och söta Tindra ska döpas :D


Bild från Nadja.

Sen åkte jag hem med mormor och sov där. Vi avslutade kvällen med en kopp the och kakor.
Vid 12 på torsdagsförmiddagen hämtade mamma mig, och jag åkte hem och bakade cupkakes:)
De är till imorgon, då det kommer en massa folk och gratulerar mamma. Hon blir 37 idag, men jobbar hela dagen. Otur, hon som har ett sånt otroligt bra schema, så jobbar hon hela dagen just på sin födelsedag.
Bilder på mina cupkakes, från det ena till det andra, kommer imorgon. Jag kan ju inte garnera dem förän de ska serveras. Just det ja, jag måste komma ihåg att ta med en gräddsprits från mormor till frostingen.
Jag och Filicia sov här (hos mormor) inatt, som många kanske redan sett på facebook. Elvis, Mormor och Morfar åkte till Berga igår. Jag väntar med det tills det har blivit lite varmare, tror jag. Jag är inte riktigt säker, de kanske lurar med mig nästa helg. Det skulle inte förvåna mig!
Nu har jag inte tid med det här längre, för nu ska jag ta en av mormors gudomliga kakor, och sen ska jag hem och göra ett dopkort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: