my rock n' roll fairytale.

Kattross

Kategori: Vardagligt

Godmorgon!

Någon uppdatering blev det inte igår mer än på kvällen tror jag. Men det får ni stå ut med!
Fast en förklaring varför kanske jag är skyldig er ändå. Jag var i Gnarp och repade igår, för vi spelar i Bergsjö på lördag. Det gick väl sådär, men det var roligare än någonsin ändå! De andra kommer ju att döda mig om de fortsätter att vara så roliga! Vi hann spela ungefär en halvtimme innan det kom någon och sa att de skulle ha ett möte, och att vi inte kunde spela. Så vi bestämde oss för att vänt en stund och gå upp på Ica och köpa bullar istället. Egentligen gjorde det ingenting, för jag tycker att det är minst lika roligt att bara umgås med dem. Sen gick vi till kulturstärnan och satte oss uppe i fåtöjlerna där man kommer in, och så mycket som jag skrattade då har jag inte skrattat på länge! Fast i och för sig har jag sagt det alla gånger, men det blir bara roligare och roligare! För att inte skratta till t.ex Kattross, eller Måshörning. HAHA!
Vid 7 (?) kunde vi börja repa igen, och det ramlade in en jävla massa folk där! Det är då det är som roligast.
När jag kom hem tog jag en kopp milkshake som mamma hade gjort, och kollade på Äntligen Hemma med Pappa och Elvis.
Ikväll är det bugg, och sen får vi se om jag tar bussen som går direkt efter min träning till Harmånger. Det beror på om det finns någon som kan hämta mig, för då sover jag hos Filicia inatt och följer med henne till Stocka skola imorgon. Jag har ju sovmorgon till 12.20.

Bra dag var det i alla fall!

Kommentarer

  • Carro säger:

    Hahaha ja den är verkligen livsfarlig!

    priset har jag ingen riktig koll på, men runt 80-90 kanske? :)

    2010-05-05 | 16:45:18
    Bloggadress: http://magnusfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: