my rock n' roll fairytale.

Valboooorg!

Kategori: Roligheter

Valborg var grymt :D
Åkte med mormor på 80-års kalas efter lunch. Det var nämligen världens bästa G-mormor som fyllde år! Det är sjukt, det är ju som om hon är 60 fortfarande! Det var jättekul, och det kom släkt nere från Blekinge och Skåne som jag aldrig träffat förr. Det var mormors tre kusiner och deras barn och barnbarn. Mormors kusiner Ingela, Carina och Jimmy var runt 40, och Carina hade ett barn som var 10, och ett barnbarn på ungefär 5 år.
Alla var otroligt trevliga och roliga, men Ingela blev en favorit. Sen kom mormors syster Solvi dit med familj och svärföräldrar.  Lite senare hennes bror Erne med familj och svärmor. Före det hade g-mormors vänner varit där. Mamma kom vid halv 5, och vid 6 tiden skjutsade hon mig till Gnarp, till Josefine Sundberg där Hanna, Erika och Sofia var. Sen åkte vi till pizzerian och träffade Markus, Oskar, Jonte, Emil och John. Sen drev vi runt i Gnarp tills vi gick till Julia Wivegg på fest. Där var vi kanske en timme tills vi åkte till Mathilda Jansson på nästa fest.
Vid 1 var huset nästan tomt, och mamma kom och hämtade mig.
Det var en skitkul dag och kväll/natt!
Tyvärr har jag inga bilder mer än på hur jag såg ut till skolan, men jag såg ändå likadan ut förutom att jag bytte kläder.


Men HEJ kanintänder!


Och ungefär såhär såg håret ut bak. Det är så svårt att få med som det vekligen ser ut på bild!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: