my rock n' roll fairytale.

Ääääntligen hemma!

Kategori: Vardagligt

Fy fan så skönt. Jag har aldrig uppskattat Sverige så mycket förut tror jag, haha.
Resan hem var både rolig och jobbig. Det tog ju så lång tid, och jag var dödstrött för att tyskens jävla hamster höll mig vaken hela natten. Hur länge kan man springa i ett hjul egentligen? ''Druruururururururuurururu'' lät det hela natten, och jag var så förbannad tillslut så jag skulle ha kunnat slå sönder hjulet. Haha!
Jag fick inte mina efterlängtade luftgropar heller.. Bara såna här små och fjolliga ener, inga riktiga och stora! Jag sov halva flygresan.
Efter det väntade vi ungefär två timmar på tåget, och sedan var det bara ca. två timmars tågresa hem tills jag möttes av en springande Elvis och världens kram. Han hade gjort världens sötaste teckning till mig också, plus att jag fick världens finaste tavla som jag suktat efter så länge! Det var då en jävla massa världar i de två senaste meningarna!
Jag åkte till mormor och morfar en sväng när jag kom hem, jag har verkligen saknat dem! Andra saker jag har saknat är att vara hemma (familjen räknas in där), Filicia, verkstan och att vara ute på byn med the booyyysss(haha).

Imorgon ska jag först till verkstan, och sedan ska jag till Filicia. På kvällen ska jag på dans och träffa Josefine som jag också har saknat! Jag borde sova nu snart så jag orkar stiga upp imorgon.
 
Vet ni? Jag har världens bästa bror!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: