my rock n' roll fairytale.

En liten lista!

Kategori: Vardagligt

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 19.
Hur många har du varit riktigt 1.
Vad tycker du om kärlek? Just nu känns det inte som det roligaste precis. Annars är det vackert.
När kramade du någon sist? Jag kramade Josefine för ungefär en timme sedan.
Saknar du någon speciell person? Ja, lite.
Har du svårt för att bli kär? Nja, ganska. Det ska vara rätt person för att jag ska bli kär.
Är du singel? Ja.
När fick du senast en komplimang? Jag minns inte riktigt.
Har du hånglat med någon av samma kön? Många har så olika åsikt om vad hångla är, men som jag tycker att det är så ja.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej inte riktigt ful, men kanske inte den finaste heller.
Hånglat med fler än 50 pers: Nej nej!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?: Nej det tror jag inte.
Gjort något riktigt dumt? Ja.
Gjort något du verkligen ångrar? Nja.
Varit nykter på nyårsafton? Ja, många gånger.
Åkt ambulans? Nej, men jag skulle vilja.
Gjort nåt olagligt? Ja.
Blivit polisanmäld? - Nej som tur är.
Slagit ner någon? - Nej.
Skämts över dina föräldrar? Det har jag säkert gjort någon gång.
Skämts över dig själv? Vet inte riktigt, tror inte det.
Tar du droger? - Det beror på vad som räknas som droger. Men inte knark, heroin eller något sånt.
Dricker du? Ja.
Varit kär? - Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Ja, jag är.
Är du ensam nu? - Nej, mamma lagar mat.
Vill du gifta dig? - Ja hittar jag rätt person och ska skaffa barn så.
Vill du ha barn? - Det beror på hur mitt liv ser ut när det är dags att skaffa barn.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? - Josefine.
Såg dig gråta? - Mamma.
Fick dig att gråta? - Mamma.
Du delade en cigg med? - Josefine, för någon timme sedan.
Du gick på bio med? - Filicia.
Skällde på dig? - Mamma.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej.
Kramat någon?- Ja, ett antal gånger.
Pussat någon? - Nej.
Köpt någonting? - Nej jag tror inte det.
Sjungit? - Ja.
Saknat någon? - Ja.
Haft sex? - Nej.

Jag och Elvis för något år sedan. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: