my rock n' roll fairytale.

från mig till dig...

Kategori: Vardagligt



En gång, tänkte jag på när jag var liten.
Den gången är nu.
Jag tänkte på när jag gick på dagis, och man fick sin bästa kompis första dagen.
Hur kan det vara så?
Jo, för att när man är liten är man sig själv till hundratio procent.
Precis så är du mot mig Elise, som ett dagisbarn på dagis! ♥ (försök se det positiva!)



Se bara på vår senaste facebook-konversation.
JOSEFINE: Din jävla.... apa! :< ♥
ELISE: GRIS:(♥
JOSEFINE: elefant.
ELISE: Myrslok!
JOSEFINE: hårig blekschimpans!
ELISE: HAHA!

Jag skrattar liksom ihjäl mig, även fast myrslok var lite att ta i.
Så lång näsa har jag faktiskt inte!
Tack för att jag har fått lära känna dig På Riktigt nu,
precis som på dagis.
(försök att undvika att se att vi dricker på varenda bild. Vi gör annat också)

/ Josefine
tthisisourlife.blogg.se


Kommentarer

  • josefine säger:

    hihiiiihihiihih.

    2010-11-10 | 20:52:14
    Bloggadress: http://tthisisourlife.blogg.se/
  • Anonym säger:

    inte så att ni alltid trycker upp flaskan/burken framför kameran? typ bilden längst upp, sjukt onödigt.

    2010-11-12 | 15:37:08

Kommentera inlägget här: