my rock n' roll fairytale.

Titta vad jag hittade i utkastet!

Kategori: Vardagligt

Hur många hus har du bott i? Ett. 
Vilken är din favoritglass? Magnum gold, jag är kär i den tror jag! Annars chokladglass.  
Vilka är dina favoritskor?
 Alla mina klackisar.
Här är några av dem: 

 Har du fällt krokben för någon?
 Haha, har jag säkert. 
Vilket är det värsta ämnet den här terminen?
 Matten. 
Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
Bild. 
Äger du en Britney Spears CD?
 Nej. Har aldrig gjort det heller.  
Har du någonsin spytt bland folk?
 Nej, och glad är jag för det! 
Säg något du alltid tänker på?
 Musik. Jag har alltid någon låt i huvudet, eller så sjunger jag på någon låt. 
Vilken musik tycker du bäst om? Det beror på tillfälle. 
Vilket stjärntecken är du?
 Skytt.
Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
 Jag äger nästan ingen CD. Eller jo förresten, en med the poodles som jag fick med en Okej-tidning för många år sedan. Jag lyssnade på den en gång och la undan den sen, haha.
Sommar eller vinter? sommar! 


Har du någonsin örfilat någon?
 Nej men jag längtar efter att ge en riktigt uppkäftig tjej en rejäl örfil, haha! 
Spelar utseendet någon roll?
 Ja, det spelar nog lite roll. Det beror på i vilket sammanhang det är också.
 Favoriträtt? Oj, fan vad den frågan var svår då..  
Är du för förlåtande? Det beror på. Ganska förlåtande är jag nog.
Hur många barn vill du ha? Jag vet inte ens om jag vill ha barn. Det beror på hur min framtid ser ut, har jag inte tid med barn så ska jag inte ha några. Då är det bara synd om ungarna.  
När grät du senast?
 För några dagar sedan.  
Har du kallat din lärare för mamma?
 Haha ja. I Stocka råkade jag kalla en för mamma, en för mormor och en för farmor.  
Vad är dina smeknamn?
 Fisen (haha, pappa kallar mig det och ahr gjort det sedan jag föddes för att jag var så liten), Ille (som Filicia kallat mig sedan vi var små) och Elisan.
Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag! 
Gillar du dig själv?
 Ja.
 
 

Är du närmare din mor eller din far? 
Det beror på. Jag står ganska nära båda två.
Mamma och pappa på Viktors 18-årsfest.
 
 
Favoritegenskap hos motsatta könet?
 Vet inte riktigt. Charm är nog viktigt iallafall.  
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
 Se hur killar tänker. Det är ett stort mysterium, haha. Som tjejer tänker de absolut inte iallafall, synd bara att alla inte kan förstå det.
vad är klockan när du svarar på detta? 12.27

Kommentarer

  • Hanna! säger:

    Ja precis, men du kan ju få ett jobb under tiden också, när jag tog studenten hade jag jobbat ett halvår under skoltiden också :)

    2010-11-05 | 04:49:01
    Bloggadress: http://hnaolsn.blogg.se/
  • M O L L I E säger:

    SVAR: det var ett tag sen du kommentera om det där med Niklas. men jag hade inte sett den kommentaren.

    Men jag blir så jävla förbannad. och jag förstår att du bara vill vara snäll att säga det, men jag tror inte att han eller någon annan lärare går in på min blogg :p

    2010-11-05 | 11:48:31
    Bloggadress: http://mollihoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här: