my rock n' roll fairytale.

Bubbelgumsrosa.

Kategori: Vardagligt

Hej!
Jag sitter och äter kladdkakssmet och funderar på vilken färg jag ska måla min naglar med. Det lutar mest åt bubbelgumsrosaaktigt-hållet. Jag har inte haft rosa naglar sedan jag var riktigt liten.
Efter skolan idag så åkte jag en sväng till vekstan och sedan till Filicia. Hon är sjuk stackarn, hoppas att hon inte hann smitta mig! Jag åker ju till Tyskland på tisdag. Shit, det är inte många dagar kvar nu! Jag måste snart börja packa och greja.
Ikväll ska jag troligen gå ut på byn för att umgås med folk. Men först ska jag läsa litegrann ur SOLO som jag hittade i brevlådan idag!

Kommentarer

  • ♥ Linn säger:

    Hoppas att Tyskland blir bra för dig! :)

    Du har ju varit där så du läre ju vara den som får stötta de andra, hihi.



    Du kan ju om inte annat lära dem hur de gör en helt utsökt kladdkakesmet, du måste vara en expert vid det här laget! ;)

    Kram på dig!

    2010-10-21 | 20:11:30
    Bloggadress: http://theworldfromhere.blogg.se/
  • ~Sara~ säger:

    Sv: Ja man vill ju alltid ha det man inte har... Jag vet ju hur opraktiskt och jobbigt det är med stora bröst, skulle vara en dröm att ha ett par som aldrig var i vägen... Tycker det är så fint också, ser mer hälsosamt ut på nåt sätt!

    Fast lagom vill man ju ha dem, så att de ändå kan få lite uppmärksamhet vid rätt tillfälle, haha. =P

    2010-10-21 | 22:08:58
    Bloggadress: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: