my rock n' roll fairytale.

Funderingar.

Kategori: Vardagligt

Igår räknade jag ut att jag fyller 14 om en månad och nio dagar. Det är faktiskt det första året som jag har känt att jag fortfarande är lika ung och liten ändå. Alla andra år har jag känt mig ganska stor för ''herregud, jag blir ju 13!!''. Men nu vill jag bara blir 16, fort som fasen. Varför just 16? Jo, för att 15 känns också litet. Dessutom är det bara två år kvar till 18 då.
Jag undrar hur det blir i gymnasiet? Kommer de att liksom stöta ut mig bara eftersom jag är 14? Resten är ju ungefär 16. Jag tror faktiskt att det blir bra ändå, det har ju gått bra hittills. Dessutom känner jag mig inte en dag yngre än de i nian, bara när jag verkligen tänker på det.

Kommentarer

  • johanna säger:

    Heej, jag fattar inte ritkigt. Är du 14 och går i nian? va ska du gå på gymnasiet?

    2010-10-22 | 11:29:10

Kommentera inlägget här: