my rock n' roll fairytale.

Godmorgon godmorgon!

Kategori: Vardagligt

Jag lyckades bli klar på 40 min. idag. Själv har jag inte den blekaste aning om hur det gick till när det vanligtvis brukar ta 2½ timme på morgonen. Skönt är det iallafall, nu hinner jag äta frukost i lugn och ro och ta tidiga bussen till skolan. Jag kanske hinner med en sväng på verkstan också? Det skulle inte vara helt fel.

Jag kan förresten inte bestämma mig om jag ska sminka mig idag eller inte. Just nu har jag bara en lätt bas med en fin lätt rödrostig rouge, och det passar bra till de kläder och den frisyr jag har idag. Men, jag skulle vlilja sminka mig mer bara för att det är kul. Jag tror faktiskt att jag skiter i det istället.
Nu är klockan 06-30, och det känns som att jag borde skynda mig. Haha.

Älskade Jerry Lee<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: